tirsdag den 29. maj 2012

Træning uge 21

Træningen i uge 21 har selvfølgelig været præget af København marathon. Det vil ikke kunne undgås, med mindre man har flere års ultratræning i bagagen.

Ugens træning i tal:
Svømning:       0 m
Cykling:           146 km.
Løb:                 3,08 km

Sandsynligvis har jeg pådraget mig en knæskade i forbindelse med marathonløbet. Eller rettere sagt, så virker det som om, at det er en gammel håndboldskade, der er kommet frem i dagens lys igen pga. af belastningen. Skal i dag til fyssen, og have det tjekket. Så må vi se om hun kan udrede mirakler.
Skaden gør at jeg ikke kan løbe. Cyklingen fungere fint, meen kunne mærke lidt til det på gårsdagens tur, så jeg skal være opmærksom på ikke at ødelægge det der også.
Så fremt jeg ikke kan løbe de næste uger, er planen at give den gas på cyklen. Minimum 350 km pr. uge og der skal være mindst en gang bakketræning, samt en gang intervaltræning. Selvfølgelig under hensyntagen til knæet. Og så skal vi have gang i det svømning igen...

Opdatering efter besøg hos fyssen.

Et ledbånd i venstre ben er "for kort". Så nu står den på behandling med Voltaren, strækøvelser en mass. Og så kom jeg til at love, at jeg ville holde helt pause 2-3 dage. 3 dage var det vidst men, en cykeltur i svømmehallen tæller vel ikke helt med..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar