tirsdag den 8. maj 2012

Skal, skal ikke..

Dagens træning:

Består af hvile :o)

Efter søndagens hårde cykelløb, har jeg valgt at give benene en ekstra dags ro, inden intervaltræningen i morgen. Egentligt mest med tanke på, at der kun er 12 dage til copenhagen marathon, hvor jeg jo helst ikke skal smadre benene alt for meget inden. Har stadigvæk ikke den træningskapacitet i benene, som jeg gerne ville, men det kunne jeg vel heller ikke forvente efter kun 15 mdr.'s træning. Tålmodighed, tålmodighed.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at debutere på ultradistancen i år. Går med overvejelser om det skal være Mariager Fjord rundt 30. september eller Grenå 6 timers løb 17. november. Hælder nok mest til Grenå af flere årsager. Det er på tid, så jeg bestemmer selv distancen (Skal jo bare løbe 43 km for at gennemføre et ultraløb), jeg har 6 ugers ekstra træning og ikke mindst passer det bedre med andre løb jeg gerne vil deltage i. Omvendt vil Mariager nok være en større oplevelse naturmæssigt, og så er jeg "sikker" på at løbe 56 km. Måske man bare skulle tage dem begge..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar