onsdag den 12. september 2012

Træning uge 23 til uge 36

Hold da op jeg mangler nogle opdateringer her på bloggen. Men nu kommer de. Alle sammen på en gang :o)

Uge 23: En uge hvor der trænet for lidt af forskellige årsager. Bl.a. skal jeg være klar til næste weekend på Ring Djursland, hvor vi kører race24. Men uanset hvad, blev det til for lidt.
Svømning 0 m
Cykling   19,39 km
Løb           0 km

Uge 24: Race24. En super oplevelse som du kan læse mere om på RR siden.
Svømning  0 m
Cykling   333 km
Løb            0 km

Uge 25: Smadrede ben efter race24, og holder mig stadigvæk tilbage på løbefronten.
Svømning 0 m
Cykling    82 km
Løb           0 km

Uge 26: Travlt med andre ting end træning. Men kom i gang med en lille løbetur uden at mærke til skaden.
Svømning  0 m
Cykling    30 km
Løb           3,8 km

Uge 27: Travlt med at få de sidste ting gjort klar til ferien, og så en 26 timers køretur til Pisa. Fik da prøvet en lidt længere løbetur end i sidste uge. Stadig uden smerter, men kan mærke, at det er på bakkerne der kan opstå problemer. Tog en lille rekonogseringstur rundt omkring Pisa, dagen efter ankomst.
Svømning 0 m
Cykling  116 km
Løb        4,73 km

Uge 28: I Pisa, med varme og bjerge. Fedt. Har besluttet ikke at løbe hernede, men koncentrerer mig om at få en masse cykelkilometer på kontoen uden familien lider det store afsavn.
Svømning  0 m
Cykling   277 km
Løb           0 km

Uge 29: Stadig i Pisa. Fedt med nogle højdemeter. Der er konstant mellem 30 og 35 grader. Lige noget for en godtvejrsrytter som mig.
Svømning  0 m
Cykling   230 km
Løb            0 km

Uge 30: Ville hvile benene lidt, men blev nødt til at cykle på arbejde et par dage, samt cykle op til de andre i sommerhuset efterfølgende. Skulle have været ude på en længere søndagstur med den gamle, men vi droppede det i de voldsomme regnskyl.
Svømning  0 m
Cykling    253 km
Løb            0 km

Uge 31: Tid til at give cykelmusklerne lidt ro. Hvilket de fik rigeligt af. Fik et par løbeture på kontoen uden problemer. Er kommet frem til at tempoet er underordnet mht. skaden. Det er bakker der vil generer. Men det hænger også meget godt sammen med at det problematiske område belastes mest opad.
Svømning  0 m
Cykling     0 km
Løb         10, 71 km

Uge 32: Mangler en lille cykeltur eller 2, men pt. prioriterer jeg nogle ombygninger jeg er i gang med her hjemme. Har et par motionscykelløb inden vinter, hvor jeg gerne vil sætte en god tid. Men igen. Hjemmet har størst prioritet pt. Fik kørt Fjordløbet i Randers med 34 km/t i snit.
Svømning  0 m
Cykling 101 km
Løb       6,21 km

Uge 33: En lille test af mine nye ruller. Dem skal jeg nok få meget fornøjelse af i løbet af vinteren:o)
Og så forsætter genopbygningen af løbeformen stille og roligt. Vil ikke forcere noget.
Svømning  0 m
Cykling   17,01 km
Løb         15,61 km

Uge 34: Syg!

Uge 35: Så småt klar efter sygdom, men vejrtrækningen halter gevaldigt. Tog et intervalpas i løbeskoene, for at få blæst lungerne lidt igennem inden marseliscykelløbet. Et løb jeg hele året har tænkt på, da det ligger sidst på sæsonen og har en rute, hvor det er muligt at sætte en rigtig god 100 km tid. Men med sygdom i kroppen, er forberedelserne ikke optimale. Heller ikke det faktum, at jeg skal arbejde natten før, og dermed kun får 4 timers søvn inden, er med til at skabe de bedste forhold. Beslutter mig for at kører som jeg normalt ville, velvidende at jeg ikke vil holde hele vejen. 70 km, så var det slut. Ikke mere energi, måtte bare kæmpe mig i mål. Endnu et 100 km løb på ca. 2:56 Vil under 2:45 næste år, hvis jeg stiller op.
Svømning 0 m
Cykling   108 km
Løb         6,75 km

Uge 36: For lidt træning, men stadigvæk med byggeprojekter som 1. prioritet.
Svømning  0 m
Cykling     0 km
Løb        9,48 km

Ingen kommentarer:

Send en kommentar