onsdag den 12. september 2012

2013???

Nu blev det ikke til en Ironman til mig i år. Det sætter selvfølgelig en masse tanker i gang omkring næste år. Hvad vil jeg der? Ønskelisten er lang og jeg ved jeg ikke kan det hele.
I juni er der Melfar24, Race24 samt Tripleironman i Silkeborg. I august Challenge Copenhagen og Ostseeman. I september Ironman i Holland. Fristende. Vil gerne det hele, men det ved jeg jo godt ikke kan lade sig gøre. CC kan hurtigt streges. Synes det er tyveri, at tage over 3000 kr for den slags. Ostseeman eller Almere Ironman i Holland kunne være fede. Men nu hedder det ikke længere at gennemfører. Sub 10 timer vil være målet. Det jeg nok allerhelst vil er triplen i Silkeborg. Men men men. Det er altså rigtig langt. Ikke turen til Silkeborg. Men 11,4 km svømning, 540 km cykling og 126,6 km løb. Kan jeg nå at blive klar til det? Vil familien være med til den træningsmængde der skal til? Specielt april og maj vil blive hårde. Og det er præcis i de måneder der er mest travlt på jobbet...
Ostseeman passer mig nok bedst. Godt stævne, der har fået roser alle steder fra. 4. aug. er også en god dato. Melfar24, race24 og diverse ½ IM i Danmark passer rigtig godt som forberedelse. I god tid inden marseliscykelløbet, så jeg kan smide en fantomtid der. Og ikke mindst så vil min nedtrapning ligge i den periode hvor familen har ferie, så jeg ikke træner hele dagen når de holder ferie.
Leger lidt med lidt andre tanker, som jeg også gerne vil have puttet ind. F.eks 21 ½-marathon på 21 dage. Eller 2500 km cykling på 7 dage.
Beslutningen er svær. Ostseeman ligger nok lige til højrebenet, og må ultradistancen vente lidt på mig. Men jeg vil virkelig gerne den triple...

1 kommentar:

  1. Kom lige forbi din side - spændende.
    Du skal da med på triplen i Silkeborg. Alternativt kan du køre triple i Lensahn/Tyskland. Det er vist sidste weekend i juli - et super fedt stævne. Har været dernede et par gange. Der er også en dobbelt i Emsdetten/Tyskland i juni. Jeg regner med at køre den dobbelte i Tyskland og måske triple i Tyskland. Er også "tilmeldt" triple i Silkeborg - men da jeg er med-arrangør ved jeg ikke helt om jeg heller vil stå på sidelinien. Det ender det nok med...
    vh/Mads
    Extreme-Tri.com

    SvarSlet